Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Kredka

Zamieszcza historie od: 1 marca 2015 - 22:25
Ostatnio: 1 marca 2015 - 23:04
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 37
  • Komentarzy: 0
  • Punktów za komentarze: 0
 
Chyba każdy, kto od czasu do czasu robi zakupy przez Internet, dokonał transakcji, z których nie jest do końca zadowolony. Długie oczekiwanie na przesyłkę, towar inny niż na zdjęciu, ubranie, które nie leży jak powinno, wadliwy sprzęt, omyłkowo wysłany zupełnie inny przedmiot, to tylko niektóre ze znanych allegrowiczom i nie tylko, nieprzyjemnych niespodzianek związanych z internetowym shoppingiem. Najgorsze jest to, że nie wszyscy sprzedawcy potrafią odpowiednio zareagować i naprawić pomyłkę lub zadośćuczynić, nie pozostawiając niesmaku u kupującego.

Wspaniały sprzedawca, na którego trafiłam, obsługiwał hurtownię chińskich gadżetów na e-bayu. Pewnego razu zapragnęłam uzupełnić szafę o czapkę z minką pandy (potrzebna do przebrania:). Przejrzałam oferty na allegro, ale ze względu na cenę i drogą dostawę z Chin postanowiłam sprawdzić e-bay. Znalazłam dwa interesujące mnie modele (u tego samego sprzedawcy) z darmową wysyłką w cenie ok. 2 $ każda. Było to kilkukrotnie taniej niż w „polskim” sklepie, więc nie zastanawiając się długo zamówiłam obydwie czapki. Darmowa była oczywiście najtańsza forma wysyłki, ale miałam dużo czasu, więc czekałam cierpliwie.

Pierwsza czapka przyszła po ok. 3 tygodniach. Zdziwiło mnie, że w przesyłce nie było drugiej, ale postanowiłam na nią czekać. Po następnych dwóch tygodniach skontaktowałam się ze sprzedawcą. Poinformowałam o sytuacji i pewna, że drugiej zapomnieli wysłać, prosiłam o ponowną wysyłkę. Pan łamanym angielskim twierdził, że wysłane, że sprawdzają itd. Ja postawiłam na swoim, a pan wykonał zwrot wpłaty na mój Paypal i prosił tylko (pisząc to kilkukrotnie) o pozytywny komentarz.

Następnego dnia przyszła zarówno kasa jak i druga czapka, z pieczątek na kopercie wynikało, że wysłana tak, jak pan mnie zapewniał. Widocznie podróż z Chin zajęła jej dłużej. Oczywiście wystawiłam odpowiedni komentarz i oddałam panu pieniądze.

Dlaczego uważam, że ten sprzedawca jest Wspaniały? W moim kilkuletnim doświadczeniu na allegro nigdy nie spotkałam takiego, który by tak szybko zareagował i rozwiązał problematyczną sytuację, któremu bardziej zależało na dobrej opinii niż na kwocie <10zł i który (pomimo swojej racji) poszedłby mi na rękę.

sprzedawca e-bay allegro

Pobierz ten tekst w formie obrazka
1 marca 2015, 23:04 przez Kredka (PW) | Skomentuj | Do ulubionych
Głosów
37
(w tym negatywnych:
0
)
plus Wspaniałe
37

1