Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Historia moja może mało wspaniała, ale...
Jestem szczęśliwym posiadaczem kilku narzędzi marki Fiskars, między innymi ostrzałki do noży i
siekier. Z racji tego, że dość często jej używam wytarł się w niej kamień szlifierski, a że nie mogłem nigdzie go znaleźć wysłałem na stronę producenta maila z zapytaniem, gdzie takowe cudo dokupić. Jaka była reakcja Fiskarsa? Ano taka, że zadzwoniła do mnie pani konsultantka z prośbą o podanie adresu, na który mogłaby mi wysłać za darmo poszukiwaną przeze mnie część! Muszę przyznać, że do tej pory jestem pod wrażeniem, niby mała rzecz, ale przyznajcie sami, jaka inna firma zrobiłaby coś takiego? Ogólnie wielki szacun dla Obsługi klienta tej firmy, tak trzymać!

Pobierz ten tekst w formie obrazka
13 marca 2016, 13:58 przez mundziolek82 (PW) | Skomentuj (4) | Do ulubionych
Głosów
29
(w tym negatywnych:
0
)
plus Wspaniałe
29

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…